fbpx
https://codeengineers.com/pl/definition/92-x-x-14-3/Link-islandia-w-islandii-google.is-hafnarfj%C3%B6r%C3%B0ur
CodeEngineers, pomagamy w optymalizacji reklamy na facebook. Znajdziesz nas w Dolnośląskie. - Reklama facebook Dolnośląskie - http://www.codeengineers.com/facebook/p15__obsluga_facebook_fanpage_jelenia_gora_prowadzenie_zakladanie_reklamy_dolnoslaskie.html
Na naszej stronie znajdziesz opinie klientów, którzy skorzystali z usług transportowych Polska Anglia przesyłki ekspresowe UK PL https://praktyki1.wordpress.com/spedycja-3/
szukasz tanich dodatkow? sprawdz oferte zegarki z chin sklep, zapraszamy! zegarki z chin sklep zegarki z chin sklep - uzupelnij swoja garderobe niedrogim dodatkiem, zapraszamy! szukasz idealnego zegarka i jeszcze go nie znalazlaś? zapraszamy do nas - tanie zegarki z chin w sklepie lulany! na pewno znajdziesz coś dla siebie.     
    https://viankoshop.com/pl/drazki-do-prysznica/
    https://rerekum.com/pl/najwyzej-oceniane-najlepsza-jakosc-kable-testowe-dla-nissan-16-pin-kabel-do-14-pin-obd2-skaner-diagnostyczny-samochodu-zlacze-darmowa-wysylka-4/     taśmy meblowe

Relacje ze świata automatyki/mechaniki/motoryzacji.

Kampania serwisowa marki BMW

Moduł EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin. Skrót pochodzi od angielskiego pojęcia „Exhaust Gas Recirculation”. W oparciu o działanie wspomnianego układu część spalin jest ponownie przekierowywana do układu dolotowego, gdzie dochodzi do spalania w czystym powietrzu. Dzięki temu ograniczona zostaje ilość emitowanych z układu wydechowego do powietrza atmosferycznego szkodliwych związków azotowych.

W nowszych modelach samochodów marki BMW EGR i spaliny zostają schładzane przez dodatkową chłodnicę. W sytuacji, kiedy dojdzie do pojawienia się nieszczelności w układzie chłodzącym mieszanina glikolu z wodą przedostaje się do chłodnicy spalin. W efekcie może dojść rozzażenia się cząsteczek glikolu połączonych z sadzą pochodzącą z gazów wydechowych. Skrajną konsekwencją może być samozapłon. Testy wewnętrzne prowadzone przez producenta wykazały, że w części samochodów marki wyposażonych w silniki wysokoprężne istnieje ryzyko takiej usterki. W związku z tym ogłoszona została oficjalna akcja serwisowa BMW.

Ryzyko awarii modułu EGR pojawia się głównie w przypadku modeli linii F11 i F10 z silnikami dieselowskimi o pojemności 2,0 i 3,0 litra, które wyprodukowane zostały między 2010 a 2017 rokiem. Akcja serwisowa BMW objęła wszystkie rynki, na których można kupić zagrożone awarią samochody. Szacuje się, że w Polsce dotkniętych usterką może być blisko dwadzieścia tysięcy egzemplarzy aut. Wystąpienie awarii nie jest zależne od stopnia eksploatacji i przebiegu pojazdu. Może pojawić się nawet w samochodzie, który jest użytkowany okazjonalnie i legitymuje się młodym rocznikiem. Posiadacze takich aut nie powinni więc uśpić swojej czujności w przedmiotowym temacie.

Akcja obejmuje dokładna weryfikację oraz ewentualną wymianę modułu EGR. Wszystkie prace wykonywane są w autoryzowanych serwisach obsługi na koszt producenta. Właściciel samochodu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Jeśli istnieje taka możliwość, może liczyć na udostępnienie przez BMW pojazdu zastępczego na czas naprawy. Informacje o kampanii przekazywane są właścicielom pisemnie. Można również samodzielnie sprawdzić, czy pojazd kwalifikuje się do udziału w akcji poprzez kontakt z wybranych ASO lub weryfikator na stronie internetowej. alarmującym objawem, który może sugerować pojawienie się usterki w obrębie EGR, jest szybki ubytek płynu chłodniczego i/lub wyczuwalny w kabinie zapach spalenizny. W takim przypadku, należy zaprzestać rutynowej eksploatacji pojazdu i jak najszybciej udać się do serwisu obsługi – dowiedz się więcej na: https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/serwis-oferta-specjalna.html