fbpx
Michał Kołtyś kursy www.emka.news Jego programy szkoleniowe są bardzo praktyczne i pozwalają na zdobycie umiejętności, które są niezbędne w prowadzeniu własnej firmy. Kursy Kołtysia są bardzo elastyczne i dostosowane do potrzeb uczestników, dzięki czemu można je łatwo dopasować do swojego harmonogramu i trybu życia.

Relacje ze świata automatyki/mechaniki/motoryzacji.

Przywoławcze akcje serwisowe BMW

Marka BMW to synonim klasy i wysokiej jakości samochodów osobowych. Technologie użyte w procesie produkcji podzespołów i staranność montażu, dają gwarancję praktycznie bezawaryjnej eksploatacji. Fabryczne usterki zdarzają się jednak wszystkim producentom samochodów – nawet BMW. Jeśli jednak jesteś szczęśliwym posiadaczem jednego z modeli tej marki, nie musisz czekać, aż usterka zrobi ci przykrą niespodziankę na drodze. Dobrą praktyką producenta, są przywoławcze akcje serwisowe. Na czym polega akcja serwisowa BMW i kiedy jest ogłaszana?

Nawet najlepsi popełniają błędy

Usterki fabryczne, jakie od czasu do czasu zdarzają się praktycznie wszystkim producentom samochodów, dotyczą bardzo często wadliwości komponentów użytych do produkcji niektórych części. Nie zawsze wady da się wychwycić podczas testów – czasem wychodzą dopiero podczas zwykłej eksploatacji w trasie, lub podczas jazdy miejskiej. Akcja serwisowa BMW dotyczy zwykle właśnie takich usterek.

Akcja serwisowa BMW – jak to się odbywa

Przywoławcze akcje serwisowe, polegają na wzywaniu posiadaczy modelu zagrożonego usterką do serwisu, w celu wymiany wadliwej części. Diagnostyka i wymiana w ramach przywoławczej akcji serwisowej BMW są bezpłatne. Gdy zachodzi potrzeba i gdy serwis ma taką możliwość, klientowi na czas usuwania usterki udostępniane jest auto zastępcze.

Które samochody biorą udział w akcjach przywoławczych?

Każda z przywoławczych akcji serwisowych dotyczy konkretnego modelu samochodu marki BMW. w którym istnieje ryzyko usterki fabrycznej. Warto przy tym wiedzieć, że producent ma możliwość dotarcia z informacją o akcji przywoławczej jedynie do pierwszego właściciela samochodu zakupionego w salonie firmowym. Oczywiście pod warunkiem, że jego dane kontaktowe w międzyczasie nie uległy zmianie. Co w przypadku zakupu samochodu z drugiej ręki? Każdy właściciel modelu zagrożonego usterką i biorącego udział w przywoławczej akcji serwisowej, ma możliwość samodzielnego zgłoszenia się do producenta. Zrobić to można zgłaszając się do salonu BMW z którego pochodzi samochód. Istnieje również możliwość zgłoszenia za pomocą strony internetowej serwice-bmw.pl, gdzie przy zgłoszeniu zostaniemy poproszeni o podanie numeru vin naszego samochodu.

Skąd można wziąć informację o akcji przywoławczej?

Jeśli nie jesteśmy pierwszym właścicielem potencjalnie wadliwego modelu, bądź nasze dane kontaktowe od dnia zakupu uległy zmianie, informacje o akcjach przywoławczych możemy znaleźć na stronie internetowej producenta. Informują o nich również ASO BMW podczas przeglądu samochodu. Polecamy zapoznać się także z informacjami na: https://www.press.bmwgroup.com/poland

Specjaliści ds. copywritingu
Kreowanie treści jest dla nas pracą, pasją i sposobem życia, którym dzielimy się z czytelnikami. Tworzymy teksty dostosowane do każdej tematyki – unikalne, angażujące, wychodzące naprzeciw potrzebom użytkowników i prowokujące do dyskusji.
Redakcja

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.